Google i FB oglašavanje

  • Reklamiranje Vaše firme plaćenim Google(AdWords) i Facebook oglasima(Business). U zavisnosti od cilja oglašavanja biramo tip i podtip kampanje. Cilj može biti povećanje poseta, prodaje proizvoda, raznih usluga, brendiranje ili ostvarivanje što većeg broja konverzija (pozivi, registracije, preuzimanja). Vaš sajt i vašu postojeću marketing strategiju možemo prilagoditi da donose najviše rezultata. Sertifikati .

Više o tome

Važnost reklamiranja

Marketing i reklamiranje su važni temelji poslovnog uspeha. Bez odgovarajućeg reklamiranja vaš posao neće naći potencijalne klijente i  ne može napredovati. Danas većina reklamnih oglasa ide preko Facebooka i Googla.  Ako vas tamo nema kao da ne postojite na Internetu.

Google

Google oglašavanje online pomoću AdWords alata spada u jedan od najčešćih načina reklamiranja. Ovde važi isto pravilo kao i kod oglašavanja na društvenim mrežama-prvo odredite cilj, odnosno šta želite postići reklamom. Poseta sajtu, poseta firmi, online kupovina, pregled oglasa, anketa, poziv.. Kampanja se pravi posebno za svaki cilj, na pr. ako imate prodavnicu bele tehnike, jedna kampanja ide za prodaju šporeta, druga za prodaju bojlera i tako redom. Bitno je razdvojiti kampanje prema ciljevima i proizvodima, kako bi se lakše njima upravljalo i merio učinak.

Kada oglasi počnu da se prikazuju, možete da preuzimate izveštaje da biste videli kakav im je učinak i da ih prilagodite u bilo kom trenutku. Osim toga, možete da napravite različite oglase da biste videli koji imaju najbolji učinak.

Facebook

Korišćenjem Fejsbuk kampanja plaćamo viđenje objava sa naše stranice na zidovima velikog broja korisnika, odnosno grupi korisnika za koje procenimo da bi mogli biti zainteresovani za sadržaj naše stranice. Možemo reklamirati našu poslovnu stranicu, sajt ili samu objavu(promocija posta-boost post). Na pr. možemo objaviti na FB stranici: „Počinje sa radom naša prodavnica igračaka u Čačku“, postaviti video ili slike prodavnice i igračaka, i platiti kampanju gde bi se ta objava prikazivala osobama iz Čačka koje imaju malu decu i posećuju stranice o igračkama.

Vođenje poslovne stranice, a posebno kampanja, predstavlja složen i osetljiv proces. Najmanja greška u podešavanju parametra kampanja može dovesti do pogrešnog usmeravanja kampanje, a samim tim i do bespotrebnog rasipanja novca. Da bi kampanje za reklamiranje na Fejsbuku bile uspešne, preporučiljivo je da se one vode profesionalno, od strane ljudi koji su upoznati sa sistemom rada Fejsbuk kampanja i kojima je to osnovni posao. Sertifikati.